Wednesday, June 3, 2009

5 tips cairkan hati lelaki sebelum dia sempat 'reject' kamu


Ada caranya untuk kamu buat si dia jatuh cinta kepadamu.

1) Curi perhatian sidia. Paling mudah dilakukan jika kamu tahu cara-caranya. Selidik dahulu bagaimana orangnya. Pastikan kamu tidak selalu dikelilingi teman-teman. Guna mata & senyuman paling menggoda.

2) Begitu pun jangan biarkan dia rasa mudah merapatimu. Berikan tempoh dia gila bayang kepadamu. Jadilah merpati yang sukar didekati agar dia tidak senang duduk.

3) Beri isyarat kamu berminat dengannya. Bina rasa suspen dalam dirinya. Lelaki suka perkara-perkara mencabar sifat kejantanan mereka.

4) Biarkan dia tertunggu-tunggu. Kamu ada di sekelilingnya tetapi dia tidak pernah dapat merapatimu. Biar dia rasa geram.

5) Tempoh 3 bulan cukup untuk mendera jiwanya. Entah-entah dia terus melamar kamu kerana baru sedar sukarnya mencuri hatimu.

Nota : sesuai hanya untuk anda & sidia yg selalu dekat... errr... erti kata lain, untuk long-distance-relationship cemane nk wat kan???... hehehe...

2 comments:

  1. akak..sye nk tnye ckit..klo laki tu ckp yg dye syg sgt kt kte..smpai dye xleh tdo sbb tlalu sygkn kte..tp dlm 4-5 arie nie..dye mcm xbrape nk lyn kte..cmne nk wt ek..sye nk ksi dye syg sye mcm dlu blik..plez kak..

    ReplyDelete
  2. dik,
    akak ni x la pakar sgt dlm bab bercinta. tp adik bole tanya dia s/ada dia ada masalah kerja @ lain2 sampai dia berubah sikap.
    tp sblm tu, nasihat akak. kita bole dgr apa yg bf kita ckp, tp jgn percaya 100%. simpan sedikit keraguan pd kebenaran ckp dia. jauh mane adik pasti dgn kenyataan dia bhw dia syg menyayangi adik? setakat dimulut @ tindak tanduk dia mmg menunjukkan kasih syg yg x berbelah bg? sebolehnya biarlah apa yg dikata sama spt yg dibuatnya. jgn sekadar dibibir saja.
    nak bg bf adik syg adik senang je =) jadilah gf yg memahami. tp jgn memahami membuta tuli. jadilah pendengar yg setia. jadilah gf yg dihormati.
    cuba bawa berbincang nape dia berubah laku. bincang elok2 k.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...