Friday, June 19, 2009

gajet(gadget) baru saya

17 bulan lepas saya beli handphone ini - n81 8g... tapi, elok² genap 14 bulan, ia meragam! salah saya sendiri sebab jawab fon semasa sedang bersauna... mmg salah sendiri... sejak kejadian tu, terus merajuk handphone tu... its brain dah wenggg~ adus

...dan bulan lepas, saya beli handphone yg ini - nokia 5800 xpress music... features sama aje dgn n81 tu, cuma kelebihannya ialah pada gps garmin yg saya install dlm 5800 ni adalah free to use, anytime babe!... cumanya setiap 6 bln sekali kena update map encem

apa yg saya agak tak puas hati dgn handphone baru ni cuma, the image quality taken from its carl zeiss 3.2mp camera, ada noise! bukan sikit² ok, tapi sangat banyak noise laaa... huhuhu... compare handphone sama model ngan bebudak ofis, oh ya mmg tidak dinafikan sememangnya masalah ngan handphone ni ialah pada kualiti gambarnya... n81 is way better in term of the image quality (padahal its camera lense biasa je, with 2mp only plak tu) tapi takpe la... saya terima seadanya (dah beli kan... silap saya sendiri sekali lagi sbb tak check betul² semasa membeli tempoh hari) around
:tsk:
*lesson learn utk diri sendiri*
benda lama jgn la dibuang... simpan selagi masih bole berbakti pada kita... mungkin ia bisa membantu kita pada masa-masa terdesak... (saya masih menyimpan n81 8g saya itu w/pun hanya 10% berfungsi)

banyak² handphone with hi-tech yg ada pada hari ini, saya nak recommend handphone kt atas ni - sony ericsson xperia x1. currently abg saya menggunakan xperia ni... sgt jeles ok... hati agak gatal gak nk beli yg ini tempoh hari, tp fikir² semula... poket saya rabak gaban nanti... hahaha... jadinya, saya sambar aje 5800 itu... (abg saya dok layan handphone ni saja whenever we meet... addicted sungguh dgn technology nya kata abg... ahaksss)
:lamagawa:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...