Friday, July 24, 2009

jangan pujuk aku lagi

dulu, hati aku penuh rasa cinta, sarat dgn rasa rindu, melimpah dgn rasa kasih sayang...
sekarang, aku rasa kosong... yaaa... kosong... hati ku kontang, jiwa berlubang... raga? mana tah hilang...

sakitnya bila harapan terkubur, harapan punah hancur berkecai... kutip serpihan pasti jadi debu... sampai begitu aku rasakan... xpasti

hari ini, hati terusik... terusik dgn sidia yg penah hadir menemani hati... penah berjanji utk menemaniku hingga akhir hayat...

bersungguh betul dia memujuk, ayat tersusun... mula² memujuk, tp bila pujukan tak menjadi, dialog bertukar menjadi ayat sound tepat... haihhh~aku yg memang bersalah @ dia yg sengaja menjadikan aku serba salah? yg pasti aku yg sekarang bukan aku yg kau penah kenal dulu... aku sudah berubah, jauh berubah... maaf kalau kau tak suka...

aku akui, aku yg minta ditinggalkan... aku yg minta dilupakan... aku yg mengalah di tengah jalan... kenapa? kerana apalah gunanya bersama sekiranya aku rasakan aku lebih bahagia bersendirian...

dia mahu aku fokus padanya... dia mahu komitmen aku padanya... dia mahu aku setia & jujur padanya... tapi... kau begitu ke? kau fokus ngan aku ke? komitmen ko cukup ke? setia & jujurkah kau pada aku? tidak kan???

hari ini kau datang pada aku, sekali lagi... kau bagi janji-janji manis yg penah kau ucapkan dulu...

maaf... aku sudah berpunya... aku sudah ada oppa... aku terima dia seadanya kerana dia menerima apa adanya aku... bersama oppa, aku mengumpul cinta, kasih dan sayang juga kerinduan yg hilang...

jgn ditanya lagi, kasih kah aku padamu, masih ada lagi kah sayang ku padamu, cinta kah lagi aku padamu, rindu lagi padamu? jawapan aku 1... jawapan aku pasti... TIDAK

kau sejarah aku... jgn datang pada ku lagi... tolong lahhh... semoga kau akan temui cinta sejati yang kau cari²... senyum

2 comments:

  1. dah2...kosentret dengan apa yang ada skang..aku doakan yang terbaik untuk ko..

    ReplyDelete
  2. hehe, tgh fokus kt dia la ni...
    tima kasih beb... aku tau ko sayang aku...
    mwahhh ♥

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...