Tuesday, July 14, 2009

sesak nafas


sudah 5 hari nafasku tersekat²
kenapa?

aku cinta dia
aku sayang dia
aku kasihi dia
aku bahagia, sungguh bahagia...

kini, aku hilang
hilang fokus
hilang rasa
juga aku akan hilang dia
oh~sakitnya...

sakitnya pabila hilang dia yg bersama kita setelah sekian lama

dia, sentiasa ada pabila diperlukan
susah ataupun senang
pandangan mata tak pernah lekang
perhatian tak pernah berkurang
kasih sayang sentiasa berbahang

7 tahun kita terasa seperti baru semalam...

mungkin ini balasannya mencintai, menyayangi & mengasihi manusia biasa lebih daripada segalanya... hingga aku terlupa bahawa aku perlu meletakkan MU di atas semua... Ya ALLAH, ampuni hambamu yg kealpaan ini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...