Sunday, January 8, 2012

kurang sihat

hajat dihati nak celebrate 1st wedding anniversary semlm & arini.
tapi kita merancang Tuhan menentukan segalanya.
saya kurang sihat sejak 2 ari yg lalu. 2nd opinion kata, sakit saya seminggu yg lepas masih berbaki, masih ada jangkitan. jadinya terpaksa la dibatalkan hasrat nak berhoneymoon utk kesekian kalinya.

tp takpe, saya redha =)
yea saya redha. sekurang-kurangnya saya tak lupa yg saya cuma hambaNYA kan... alhamdulillah dgn ujian sebegini. cuma selalu berdoa dlm hati...
"Ya Allah, seandainya ada nyawa dalam rahimku ini, aku mohon kau peliharalah ia selalu. moga ia sihat subur hingga dilahirkan... insyaALLAH. anakku, sekiranya dirimu hadir dalam tubuh badan bunda ini, bertahanlah sayang, bunda sedang sakit..."

semoga saya cepat sembuh, insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...