Saturday, March 31, 2012

saya kasi terkejut sama suami saya heheh...

semalam, 30/3/2012 suami saya menyambut hari lahirnya yg ke-34 tahun
syukur alhamdulillah... Allah masih beri peluang kepada kami berdua untuk sama² meraikannya. syukur syukur syukur...

seminggu ni dah fikir + wat plan cemane nk terkejutkan suami. tempah rainbow cake kat member ofis, Yantie spt kebiasaannya. kemudian last sekali, beli heart shape balloon + sparkler candle + party hat masa lunch break semalam. thanks to puan rodiah geng se-ofis yg sudi meneman heheh...

5.30 sharp keluar dari ofis. dlm hati berdoa, jangan la kantoi ngan suami. sebabnya jalan nak balik rumah akan lalu depan ofis suami. fuhhh... syukur tak kantoi hihih. penuh tangan dan bahu kiri dan kanan dek mengangkat semua barang² dari kereta. tapi takpe, nk surprise-kan suami punya pasal, tak kisah la kan...

sampai rumah, terus letak kek dlm fridge. letak 10pcs of heart shape balloon kat dlm stor. re-charge bateri kamera. then terus mandi. selalunya suami akan sampai rumah 1jam selepas saya sampai. pas mandi, kemas² sikit apa yg patut pastu wat biasa, relax + cool... on lappy + facebook-ing + tgk blog kengkawan... saje je, supaya suami masuk rumah dia tgk isterinya biasa² aje...

suami sampai rumah, greet dia. senyum mcm biasa. air minum petang dah sedia kat meja makan, suh dia minum sikit pastu terus kasi towel bg hint suh suami mandi terus. haaa, masa suami mandi tu la saya wat keje nak surprise-kan dia. keluarkan balloon, letak elok² cantik². pastu keluarkan kek + lilin + topi. dgn pantas saya susun lilin² yg banyak tu atas kek. pastu tunggu suami keluar bilik mandi + kejutkan dia...

elok² suami masuk ruang tamu, terus jerit "sssuuurrrppprrriiissseee sayang!!!"
bagi senyuman paling manis pastu gelak² heheh... seronok tgk suami dengan muka terkejutnya. yahooo!!! sukses sukses suksesss!!! serius, mmg gembira tgk reaksi suami masa tu...

seterusnya... layankan gambar² di bawah ni yea...

 the cake!

the heart shape balloons

gigih menyalakan lilin yg banyak...

lilin yg memercik² macam bunga api ^_^





 suami saya...

hembus hembus... fffuuuu... fffuuu... 4-5 kali baru padam semua lilin hahah ;p 

 pose utk isteri heheh

yesss, it's a rainbow cake! 

 yummmsss...


"Whenever life gets hard and the road gets rough, my eyes search for U, cause U baby... make me tough. U hold my hand firm, stand by me and show me that you care, no matter what the case is I know that U'll always be there. Ur presence my love... makes my heart feel so very light, as long as U're there nothing in the world can give me a fright. I wish you a very Happy Birthday dear sweetheart, Al Juma"

4 comments:

  1. salam..hi

    awak ada komen kat blog saya pasal nak wat hsg tu kan. ok..saya pun tatau nak citer apa sebenarnya, awak email saya apa yg awak nak tau..then nnt saya citer ok. ni email saya erlyda@gmail.com btw, happy belated birthday to ur hubby :)

    ReplyDelete
  2. wsalam =) ok, nnt i emel kat u k...

    tQ for the wish ^_^

    ReplyDelete
  3. salam, nak tanya kat mana awak beli lilin mcm ni ye? boleh tak email kat saya iema_pink@yahoo.com saya nak beli lilin mcm ni untuk birthday anak saya. tq so much.

    ReplyDelete
  4. Hi Salimah, ok jap lagi saya email awak ye

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...