Monday, September 24, 2012

ngedet di kota bandung 25 - 29 june 2012 (part 2)

OK, meh sambung layan gambar part 2.
sebelum tu kalau nak baca persediaan serba ringkas sebelum percutian ke Kota Bandung ni, sila klik;
dan
*untuk gambar² hari pertama + kedua kami di Kota Bandung

our 3rd day in Bandung. baru pas breakfast + posing² sementara tunggu pak supir dtg

pemandangan yg indah di sepanjang perjalanan ke Kawah Putih. sawah padi, kebun strawberry + sayur mayur

yesss, sudah sampai di Kawah Putih. kitorg terlupa nak bawa baju sejuk spt yg dipesan oleh rerakan yg dah penah sampai sini. katanya sejuk sgt. syukur, nasib baiklah masa kedatangan kami tu, suasana tak sesejuk mane. masih bole bertahan lagi la... mask tu dipakai sekiranya pelawat tak tahan ngan bau sulfur. dinasihatkan utk sentiasa memakai mask, tp mcm biasalah... pelawat yg tak mendengar kata kan kan kan heheh

ok, jom posing²

hehehe, model kesayangan hamba

posing lagi dan lagi dan lagi

lagi dan lagi dan lagi...

singgah berehat jap...

terdapat ladang teh di kiri kanan sepanjang perjalanan dari Kawah Putih ke Situ Patengan. sejuk hijau je mata memandang... segarrr...

(tasik) situ patengan. kat sini la kenangan pahit suami apabila shade Levi's kesayangan dia tercicir... huhuh

pak supir suh kitorg turun + posing kt tpt ni sblm balik ke Kota Bandung. kami ikut saja

lunch di Restoran Sari Pawon @ Dapur Sangkuriang... sedddaaappp!!!

jalan² cuci mata di Rumah Mode

jalan² shopping²
^_______^

-to be continued, again-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...