Wednesday, December 30, 2015

jom daftar Tune Talk Tone Excel sekarang!

saya pengedar simcard Tune Talk Tone Excel (TTTE)
(ID pengedar : 1058018)

klik link ini untuk tahu lebih lanjut : http://hasil100fb.com/1058018
dan juga link ini untuk lebih banyak info : http://hasil100fb.com/main.php?r=1058018

kenapa saya join program TTTE ni???
KERANA
bila saya reload @ topup = saya dibayar!

dan apabila saya rujuk kepada orang lain;
(1) apabila mereka join = saya dibayar!
(2) apabila mereka reload @ topup = saya dibayar!
(3) apabila mereka rujuk kepada orang lain dan orang lain itu reload @ topup = saya dibayar!

sebagai permulaan, bayaran yang saya sudah terima tak lah banyak mana. bayaran pertama yang saya terima bulan lepas (Nov 2015) hanyalah RM37.00. walaupun tak banyak mana, tapi saya happy sebab ada payment masyukkk... sikit-sikit; lama-lama jadi bukit, inshaALLAH :)

saya target, saya mendapat passive income setiap bulan. amboi! setiap bulan uolsss...

KERANA saya sendiri dan mereka-meraka yang sudah mendaftar TTTE ini akan reload @ topup handphone masing-masing setiap bulan, betul? semua orang guna handphone. nak guna handphone kena reload @ topup kredit setiap bulan, bukan? (kita bercakap tentang prepaid ye kengkawan) :)

selagi kita reload @ topup, selagi itulah kita akan dapat komisyen!

formulanya senang je;
(a) komisyen akan masyuk, selagi dan selama mana kita reload @ topup handphone.

(b) komisyen akan masyuk, selagi dan selama mana downline-downline kita reload @ topup handphone.

apa tunggu lagi??? ini peluang bisnes. modal hanya RM95.40 bagi setiap pendaftaran.

Simkad Pra-Bayar (prepaid) Tone Excel
(1) Harga sekeping RM95.40
(2) di dalam simcard ada kredit sebanyak RM30.00 - PERCUMA
(3) data Internet PERCUMA 1G untuk 30 hari.
(4) ia menggunakan line daripada Tune Talk iaitu anak syarikat Tone Group.
(5) reload @ topup menggunakan Tune Talk sahaja.

nak tahu lebih lanjut? berminat? nak daftar?
sila sms/whatsapp @ call saya terus di 019-377 5747 (Alinx Salina)

inshaALLAH, saya akan guide sampai kita sama-sama berjaya ;)

antara 8 benefits yang diberikan oleh syarikat untuk program Tone Excel ni

jangan tunggu lama-lama... jom jana passive income!

#tunetalk #toneexcel

terima kasih sudi baca. jaga hati jaga diri ye. cau beddah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...